A szakma ismertetése

Gazdálkodás és menedzsment ágazat 1 éves képzése, amely technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul. A szakképzettséggel rendelkező alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatainak végrehajtására, közreműködik a számviteli és pénzügyi feladatok ellátásában, egyes részfeladatokat önállóan lát el. Kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel, illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.

Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a vállalkozások működése, belső folyamata, azokhoz kötődően szívesen lát el ügyviteli feladatokat A szakképzettséggel rendelkező elhelyezkedhet a gazdasági szférában ügyintézőként, de akár továbbtanulhat a gazdasági felsőoktatásban, vagy magasabb szintű képesítést szerezhet, mint pl. mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, banki szakember, vámszakember.

Intenzív képzés

A teljes tananyagot rövidebb képzési idő alatt sajátíthatják el a résztvevők. Egyes elméleti tananyagtartalmak feldolgozása önálló felkészülést igényel, távoktatási formában, oktatói irányítással.

Képzésről kizáró egészségügyi okok

Nincs

Általános tájékoztató

A felnőttek szakmai oktatásában részt vevő személlyel felnőttképzési szerződést kötünk. A szerződés tartalmazza a képzés jellemzőit, a szerződő felek jogait, kötelességeit, a térítési díjra és annak visszafizetésére vonatkozó szabályozást. (Felnőttképzési szerződésminta)

Előzetes tudásfelmérés alapján, beszámítási lehetőséget biztosítunk.

Az induló képzés keretében a résztvevő felnőttképzési jogviszonyban áll a képző intézménnyel: a képzés időtartamára nem jár diákigazolvány, családi pótlék, társadalombiztosítási-, illetve árvaellátás, ösztöndíj.

Kompetenciaelvárás

Agilis, jó kommunikációs képesség, problémamegoldó- és szervezőképesség, csapatmunka, felelősségtudat, nyitottság az informatikai eszközök használatára.

A szakképzettséggel rendelkező vállalkozási ügyviteli ügyintéző | intenzív képzés

- képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat
- irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatokat lát el
- kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel
- vezeti a vállalkozások nyilvántartásait
- közreműködik a különféle szabályzatok elkészítésében
- részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban
- feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket
- közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében
- előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi
- kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel
- szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.
Kaposvári Szakképzési Centrum
Küldjön nekünk üzenetet!
Név:
E-mail:
Üzenet: